Kizlar merhaba
12+3’te kontrole gittim ve bebegimin “uyku saati”ne denk gelmisiz. Yani kalbi atiyor cok sukur 167 bpm, eli kolu omurgasi kaburgasi duzgun dedi doktor ama bebegimi bir turlu uyandiramadik. Cikolata yedim kahve ictim yurudum zipladim yok. En son azicik ellerini ileri uzatti ama yavas yavas. Boyle uyku zamanina denk gelen var mi kizlar ya doktor her sey yolunda dedi ama ben cok evham yaptim….