evlatce-41 melike1-2 Bazıları inanmıyor ya hıçkırdıgına yok onlar hiç hissetmemiş bebek hıçkırırmıymış😅 resmen gün içerisinde beş kere falan iki üç dakika ritmik olarak hıçkırıyor vursa ritmik olmaz ki
Momiesss evlatce-41 ay aslaa öyle hirsey degil benim bebegim de günde en az 3 defa hickirik tutuyor bildigin sicriyor karnimda hatta anneme kaynanama gosterdim dokundurdum onlar bile boyle sasiriyorlar sanki hic yasamamislar gibi anlamadim ki😅😅 36. Haftadayiz
melike1-2 @evlatce-41 bizimkisi dışardan hissediliyor artık babası elini koyduğunda hissediyor oda inanmıyordu ama 😅
Cnhavva Gamzeyasarr benim 30 da donmustu 34 6 da gittim en son carsamba gunu kanala girmis dedi dedigin gibi bende yurudukce batma vs hissediyorum arada durakliyorum karnin iyice dusmus dedi ama ben bakinca farkedemiyorum yatinca hala cok rahat nefes alamiyorum ama eskisi gibi de degil ilk gebelikten kaynakli olabilir ne dondugunu ne de kanala girdigini ben anlamazdim doktorum demese artik vajina kemiklerim yanlari falan gunduz cok olmasa da gece agriyo yataktan kalkarken yada dönmeye calisirken anliyorum onu da
Gamzeyasarr Cnhavva benimki de girmeye zorluyor sanırım ama benim mecburi sezeryan olcak girmese daha iyi 😆
evlatce-41 Momiesss evet işte bende iki gebeliğimde de bu kadar çok yaşamışken insanların inanmamasına şaşırmasına şaşırıyorum 😂 oğlum çok iştahlı ama çok hıçkırıyordu şimdi kızıma hamileyim buda öyle bakalım iştahlı bebek hıçkırıyor diye yayacagım öyle olursa🤪
Semanuryvz 34 te tersti ağrım olduğu için 4 gün sonra tekrar gitmiştim dönmüştü bebeğim ama ebe ile ilerliyoruz bazı hareketleri de yapmıştım izin vermeyen doktorlar da var benim doktorum sorun yok yapabilirsin demişti. 35+4 zaten şu an dönmüş vaziyette
evlatce-41 Semanuryvz el ile çevirmeye çalışma gibi hareketler mi yaptınız acaba bende elimle suvazlıyorum sağa doğru bir tık bastırarak
Bir-anne21 evlatce-41 benim 32 de dönmüştü bende 34+4 üm kafasını rahmimde hissediyorum sık sık büyük tuvalete çıkıyorum ağır hissediyorum midemde baskı oluyor ayaklarıyla sıkıştırıyor
evlatce-41 Bir-anne21 bu hisler bende şuan var fakat iki hafta önce dönmemişti şuan döndü gibi de ama mide kısmımda yuvarlak elime geliyor kafası gibi 🫤
Bir-anne21 evlatce-41 kafası değildir sırtı ya da totosudur bende öyle kafası sanmıştım meğer kafa değilmiş 😂