Merhaba herkese iki hafta önce randevumda bebegin dönmedigini öğrendim şuan 34 haftadayım kalktıgımda kasıklarımda agırlık hissediyorum acaba dönmüş olabilirmi bilmiyorum ama midemdede çok baskı var dönse olmaz 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ sizde durumlar nasıl acaba benim ikinci doğumum olacak nasipse ilki normaldi buda sağlıkla inşallah öyle olur ama dönmemesi canımı sıktı