ayseayseaysee Bugüne ait nst için yorum yapabilir misiniz? 
ayseayseaysee Nazemm 100 leri gördüğüm yerde kasık ağrım oldu anlık ama 10 üzerinden belki 2 diyebileceğim ağrılardandı
KonuMankeni ayseayseaysee 3 hafta önce benim de sancılarım böyle idi. Hatta doktor yatış verdi salmadı beni. Ama 1 gece yattım sancılarım geçti 🤷🏻♀️
ayseayseaysee Balbebek012 37+2 yim. Doktor olması gerektiği gibi dedi. Perine masajına devam et artık göğüs ucu masajına da başlayabilirsin dedi
Sinif177 ayseayseaysee perine masajını nasıl yapıyorsunuz? Hangi yağı kullanıyorsunuz? Ağrı oluyor mu yaparken? Pozisyon olarak nasıl pozisyon kullanıyorsunuz? Çok soru sordum kusura bakmayın
ayseayseaysee Bu şekilde sancılar devam ederse ne kadar sürede doğururum acaba 😅 izinlerim doğum sonrasına aktarsın diye sağlıkla 38. Hafta gibi doğurmak istiyorum 😅
ayseayseaysee Balbebek012 benim de ilk defa bu nst de sancım çıktı. Şimdi de psikolojik mi bilmiyorum yattığım yerden kalkamıyorum sancım var diye 😂
Balbebek012 ayseayseaysee var bebiş 🫶🫶🫶 o zaman sen yat yuvarlan yerlerde bebek doğmak isterse de doğsun karışma annesi😅
ayseayseaysee Balbebek012 allah bağışlasın ❤️ ahahhaah anladığım kadarıyla geliş tarihine istesem de karışamıyorum zaten 😂
ayseayseaysee KonuMankeni ay bana her şey yolunda, olması gerektiği gibi dedi 😅 siz kaçıncı haftadaydınız bu sancı döneminde peki
ayseayseaysee Yok mu bilgisi olan başka? Sancı 100 leri gördü ama ben o kadar acı hissetmiyorum ya da bu nst ile eve gönderilmem normal mi acaba 🙆🏼♀️
Edanurylm ayseayseaysee alttan bakınca açılma yoksa normal benimde çıktı nişanım gelmesine rağmen nst de sancı çıkmasına rağmen ama kalmadım