beyazz GamzeLmira canim erkek derken kesin mi konustu pipi falan gosterdi mi dr yaada kendi gordu mu dr.🖐️☺️
GamzeLmira beyazz Her gittiğimizde gördüm. Hatta devlette bile 99 erkek dedi. Ama özeldeki doktorum bekletiyo beni bariz belli zaten 🤗 Bende bekliyorum şuan 18im.
Busracmn1 Sevcanbulut1 benim bebeğim kendini geç gösterdi 19 haftalıkken gösterdi premsesim olcak inşallah 😍
beyazz Ecukberuk belli dr gore 😀🤔😊ama ben emin degilim yada olmak istemiyorum 14 hafta da 100 % erkek dedi daha ne diyecekse ben cok kiz istiyorum belkide bu yüzden inanmak istemiyorum kimbilir belki de hala.ümit ediyorum rabbimden sagliklisi olsunda 😇🙏🙏
Ecukberuk beyazz %100 un degisme ihtimali % 0 dir bende cok istiyorum erkek olsun rabbim iste istege bakmiyo doganin dengesine bakiyor. Esit yaratiyor gonul neler ostiyor ama o yinede hakkimizda hayirlisini veriyor
Mimnak Sevcanbulut1 evet göstermedigi için kızdır diyorlar hayırlısı zaten sadece bi kaç güzel biley gördümmü almak istiyorum onun için merak ediyorum cinsiyeti 😊
Minejjan Sevcanbulut1 12+2 yiz bugün ben sormadan kız görüyorum dedi, ne sevindim ne üzüldüm kendimi birşeye alıştırmak istemiyorum erkekte olabilir, sağlıkla gelsinler de gerisi önemli değil kiii😍