GamzeAltndas Sevcanbulut1 15+0 da gittim kız dedi değişirmi diye sorduk hayır dedi , göstermemiş olabilir canım
sevdasevda Sevcanbulut1 canım ben 16 haftamda gittim ve ogrenemedım 27 haftaya kadar kendini sakladı gizledi 28 haftada cinsiyet ogrendık kızımız olacak 🥰 😊 zaten 16 haftadan sonra öğrenmen daha iyi o zaman kesin net belli olur cinsiyeti 😊
Sevcanbulut1 Denizcan Evet net söylemiyorlar çok merak ediyorum 2 hafta önce de kordonu vardı bacak arasında
Sevcanbulut1 GamzeAltndas Evet göstermedi tam sırtı dönüktü poposu aşagıda sıkışmış dedi 2 hafta önce kordonu geçiyordu bacagı açıktı ama kısmet olmadı bir türlü
GamzeLmira Sevcanbulut1 Canım bana 13-16 haftalar arası erkek dediler ama yine de ayrıntılıya kadar bekle dediler ben şok :) kızımı tam 12ci hafta da öğrenmiştim
beyazz GamzeLmira canim erkek derken kesin mi konustu pipi falan gosterdi mi dr yaada kendi gordu mu dr.🖐️☺️
Lee Sevcanbulut1 yaa bende gittim hareketli bebek uyuyor hemşerim hiç dönmedi yaaa yattı uyudu doktor da pek dönmesi için uğraşmadı sanki
Lee Sevcanbulut1 benimki de 14 haftalık ama ikili tarama testinde erkek gibi dedi doktor bu doktor hiç bir şey demedi 18 hafta olunca gel dedi dedim renkliye geleyim bari net olsun dedim. Sağlıklı olsun da ama merak ediyorum işte
Sevcanbulut1 Lee ben 2 li teste girmek istemedim genelde 2 li , 3 lü testte net belli oluyor cinsiyeti