Nurellaaaaaaa1212 vallahi bana da hiç bi şey demedi normal dedi doktor 8. Aya kadar . 8. Aya girince bebeğin gelişiminin 7. Ayda kaldığını görünce zönk diye kaldı . Defalarca kez beslenemiyorum çok kötüyüm hep hasta oluyorum dedim ama dikkate almadı direkt perinatolojiye yönlendirdi beni tırsa tırsa 🫠 bir lokma yutamıyordum direkt çıkarıyordum ya çok fenaydı ama kızımı sağlıklı bi şekilde kucağıma aldım küveze bile girmedi 🥲🥲🥲