Nurellaaaaaaa1212 Kızlar bazen belirtim var oh bebeğim iyi diyoruz ya hani. O belirtilerin fazlası da cok zarar. Muhakkak doktorumuza danışarak bilgilenebiliriz lakin burada da birbirimizi bilgilendirebiliriz diye düşünerek paylaşmak istedim. Hepinize güzel sağlıklı enerjik bir hamilelik dileyerek prilam içmeye gidiyorum 😂
Deleted33000 Nurellaaaaaaa1212 27+5 haftalığım hala her sabah kusma devam ediyor eskiden günün her saatiydi ama şimdi sadece sabah oluyor doktorlar bile hayretler içerisinde ama ilk iki çocukta da böyleydi
Sarees Nurellaaaaaaa1212 ilk hamileliğimde doğuma kadar kustum etkili bi bulantı ilacına rağmen zar zor ayakta duruyordum prilam falan parol gibi geliyordu bana . Sonuç , erken doğum ve bebeğin gelişimi yavaşlamıştı . Bi sıkıntı vardı , benim bildiğim böbrek büyümem vardı ama tam olarak neydi ne oldu bilmiyorum..
2bebelianne Nurellaaaaaaa1212 vajinal kanama hariç hepsi var 🤭 ama aşırı değil bnmkiler olması gerektiği gibi çok şükür 🥰
S-nur1 Ben 9.haftaya giricem ama sol kasık alt bölgemde kasılma sancı oluyor öyle günlerce sürmüyor ama sık sık batıyor kesiliyor bir anda arada gelip gidiyor sizce rahim büyümesinden midir şiddetli olmadığı için ve dinlenmeyle geçince normaldir dedim
Nurellaaaaaaa1212 S-nur1 kücük kücük batmalar normal bence kuzum ama ciddi sancı ve eşlik eden lekelenme problem
Nurellaaaaaaa1212 Deleted33000 bünyeden bünyeye değişiyor bence kuzum çok çok aşırısı bence problem. Burada okuyorum mesela boğazımdan kan geldi diyenler var bu durum bence biraz tehlikeli
Deleted33000 Nurellaaaaaaa1212 evet ilk başlarda öyleydim ilaç serum fayda etmiyordu ama hamdolsun şimdi en azından sadece sabah oluyor
Nazli_3009 Kızlar size başka bir şey soracağım benim cuma ve pazar günü 1 saatlik uzaklıkta başka bir şehire günübirlik şekilde gidip gelmem gerekiyor dün ultrason baktık çok şükür sorun yoktu doktora yüz yüze sormayı unuttum ama daha sonra mesaj attım 2 hafta sonra yolculuk yapabileceğimi söyledi bu arada 9 haftalık siz bu süreçte yolculuk yaptınız mı hiç nasıl ilerlediniz
Nurellaaaaaaa1212 Nazli_3009 kız ne bi saati istanbul trafiğinde minimum gidiş 2 saat manuel araba kullanıyorum nolucak 😂
Nazli_3009 Nurellaaaaaaa1212 aşkım küçük şehirde yaşıyorum şehir içi max uzaklık 10 dakika o yüzden 1-2 saat çok bana 😂bide doktor da 2 hafta sonra yaparsın diyince bilemedim
Nazli_3009 Nurellaaaaaaa1212 evet öyle zaten çoğu kişi dediğin gibi şehir içinde bile o kadar mesafe yol yapıyor bende emin olamadım fikirlerinizi sormak istedim
Nurellaaaaaaa1212 Sarees ben hiç bi gebeliğimde kusmamıstım bu 4. İlki erken hafta düşüktü diğer ikisi kız biri hayatta. Hiç birinde kusmadım bu mahfetti doktor da normal diyor bilmiyorum ki