bebegimolacak icmimaranne bat 13 pazar test yaptım ama negatif :( epey ağladım ama erkendi diyenler oldu bilmiyorum çok fazla batma sancı yaşıyorum göğüslerim acıyor. Ama ne biliyim negatifi gördüğüm için regl olcam herhalde dönmez :(
Grimsi bebegimolacak canım pazar günü bende yaptırdım hastayim diye yaptı doktor 1.1 çıktı sonra pazartesi daha da kötüleşti gribim gidip serum taktirayim dedim yine beta baktı acil doktoru bu kez 8.2 çıktı Lütfen hemen üzülme erken olduğu için çıkmamıştır
pluviophilep7 Grimsi tekrar yaptırdın mı kan testi benimde 0.1 den 5.92 oldu sonra geri 3 e düştü, umarım senin yükselmiştir
Nasia Sat 17, bat 14. Dünden beri regl belirtileri yaşıyorum ama regle daha çok var :( Bende bu ay ovülasyon takip etmedim akışına bıraktım. Ne olcak ne biticek hiçbi fikrim yok. İnternetten test sipariş verdim gelmesini bekliyorum😁
1oglanannesi icmimaranne bat 13 dun yaptım bundan öncede yapmistim 6 gun kala ondada var bilmiyorum kafam karışık beklemedeyim
gozde91 icmimaranne ben günü bekliyorum canım daha önce erken yaptım yalancı pozitif çıktı ama bu ayda regl olacak gibiyim bakalım allahtan ümit kesilmez
Grimsi bebegimolacak sat 18 Mart ovulasyon testi yapmıyorum ben ama takvimim var düzenli de adetim yumurtlama tarihi 29 martti canım
2KizAnnesi03 icmimaranne dur kız heycandan gittim test aldım dursun yanıbaşımda hahaha ama yapmayacam
Grimsi gozde91 aynen canım benim önceki gebeliğimde de heralde adet olacagim demiştim ama o gün test yapıp öğrenmiştim
gozde91 Grimsi aynen benim ilk gebeliğimde de öyle öğrenmiştim bakalım kısmet hayırlısı sağlıklısı ile olur inşallah benimde bu ay🙏