Sat 19 mart
Bat 13 Nisan
Ovüslasyon stres yaptırıyor diye bıraktım 25 şubatta doktor 5 tane yumurtan var bu hafta çatlarlar demişti. Naptınız test yaptınız mı ? Yarın yapmayı düşünüyorum erken mi sizce 🙃🙃 İlk defa sıfır belirtisiz bir ay geçiriyorum pozitif çıkarsa zaten şok geçiricem 😂