Happymeltem merhaba çok geçmiş olsun. Ben de 11+0da kanama yaşamıştım özeldeki bi doktor proluton depot yazmıştı gece, biz hiçbir eczanwde bulamamıştık meğer ilaç toplatılmış. İyi ki yaptırmamışım. Sabah başka bir doktor ipne ve hap şeklinde iki ayrı progestan yazdı. O kesti bir hafta sonunda . Ben de parça düşürmüştüm bu arada ama küçük ve bir kereydi. Sonrasında hep pıhtılı kahverengi kanamam oldu bir hafta boyunca