Kanamalı devam ediyorum 8 haftalık sabahtan beri 2 kez yumurta büyüklüğünde pıhtı düşüyor içimden kanama harici, ve çişini yaparken çok sancı giriyor, bel agrimda var. Verilen ilaca istirahatle devam edip sakın mi kalmaliyim normal mi toparlayana kdar. Tecrubelililer yazsin rica ederim pıhtı atıp düşük yapanlar veya iyileşip doğuranlar tşk ederim