melikedelibas yok canım G. Antep şehir hastanesi. Ya ben korkmuyor muyum illaki korkuyorum yani sonuçta bıçak altına yatıyorsunuz. Ama dediğim gibi ne olabilir ki? Asıl normal doğumdan korkun devlette çünkü malasef sezeryan yapmamak için süründürüyor resmen , normal doğurtup kaç tane dikiş atıyolar. Ben şahsen normalde korkuyorum devlette isteğe bağlı sezeryan da olamıyorsun. Ama sezeryan doğumda aynı şeyi yapıyorlar benim düşüncem bu yine siz bilirsiniz 🌸