keyfimin-kahyasi-misin dün acilde geçirdim ne olur ne olmaz diye bırakmadı ama bir sıkıntısı yoktu. Öyle açılma falan yok. Sancılar da yetersiz. Biraz önce doktoruma sorup Hint yağı içtim ishal sancısı yaşıyorum :( suyun gelmezse sancı olmazsa bebek hareketlerinde azalma hissetmeden cumaya kadar gelmene gerek yok dedi