Hilal_1905 39+6 ykencumartesi günü yani doktora yazdım hareketlerinde azalma var diye pazartesi gel bakarız dedi pazartesi gittiğimde 40+1 dim ve bebeğimin kalbi durmustu hassas bi konu direk git her doktor herseyi bilmiyor cumartesi gitseydim belki kurtulacaktı bebegim o yüzden en ufak bişeyde hastaneye git canım