Scarlett Bebeğin eksiği kalmadı gibi tek tük birşeyler. Benim için olanlara başladım şimdide bu hafta onları tamamlayıp çantaya koyacaklarımı yıkayıp ütüleyeceğim. Çantam hazır olsun istiyorum erken doğum riski var
Gzmbrk merved aynen haklısın peki hastane cıkıslarını kaçar tane aldın ben daha hiç bişey almadım eşim görevde de bir haftaya izne gelecek ozaman almayı düşünüyorum o gelene kadar liste yapıyım diyorum
merved Gzmbrk 10lu bitane aldım. Zaten bere eldiven tüm takımlarında var iç zıbınlarıda var hastane çıkışında ekstra battaniyesi oluyo annem ördü ben aldım o yüzden 10lu takım fazla gerek görmedim canım
Haticeebasyoll su_95 durumlar sancılı galiba ay sancısı çekiyorum arada bir cantam falan hepsi hazir insallah hepimiz zamaninda saglikla kucağımıza aliriz bebişlerimizi 😍🤲
Sumeyyegyretli 32+2 yi bizde 😌 her şeyi hazır alınacak bi tek ateş ölçer bide gögüs pompası falan kaldı onları da dogumdan sonra ki duruma göre almayı düşünüyorum 😌 Eşyalarını yıkadım dün ütüledim iyi ki de şimdiden yapmışım dedim dinlene dinlene yapmama rağmen çok yoruldum son haftalar ağırlaştıkça daha da zorlar heralde 😬
Hilalalara su_95 67 günümüz var sezeryan olcaz 10 gün erken yanı 57 günümüz var ama henüz hiç bişi yapmadım havalar soğuk eriniyorum mağaza mağaza gezmeye 😅