Sahra25 Ranni ay bilmiyorum artık her gün olmuyor ama haftada 1 mutlaka yaşıyorum ve olduğunda çok kötü hissediyorum kendimi kar yağarken yazlık pijamayla yattığımı biliyorum yani
Htcbyttt Ranni bende şu aralar asla uyuyamıyorum uyuduktan sonra sabah uyanıncada çok yorgun hissediyorum sanki dayak yemiş gibi oluyorum bu aralar
Htcbyttt Ranni bende öyleyim 20 haftalık olduk bir kereden çok şiştim sanki gece uykum kalmadı ne kadar uyusam bile dinlenemiyorum napcağımı şaşırdım
Sahra25 Ranni bide varya hep erkek diyordum hiç bulantım falan olmadı benim bulantı olmayınca erkek diyorlarya hep erkem dedim çocuğuma ama kız dedi doktor ondan sonra anladım ki kız çocuk çok nazlı çünkü anne kendinden çok veriyor yani
Htcbyttt Sahra25 ayy hiç ona bakmıyormuş valla o kadar kustum hamilelik başından belli dediler kızdır aşırı uyuyordum dediler kızdır yüzüm sivilcelendi falan dediler kızdır bütün işaretler kızdan yanaydı çin takvimi bile ama oğluşum oluyor 😂
YavruKurtveAnnesi Ranni ya ben de uyumak istiyorum amaa uykum yok, kızımın dolabını düzelttim, çamaşır makinesi doldurdum utanmasam yarinin yemeğini yapcamm 😁
Sahra25 Htcbyttt 21+4 ün suan ama vallahi ne sağlık ocağındaki doktor baktı nede kendi doktorum birşey demedi yani mutlaka sorayım bir daha gittiğimde bi baksınlar