EsoMom_ evlat_nimeti bilmiyorum ki bana uyku kacırıyor gibi geliyor ve bende sorucam doktora ya benimde kimyasal ile ölü doğum var
Imasleeper Ayse10 canım alttan al madem miden bulanıyorsa benim kızımda vardı doğdu ve şimdi üç yaşında korkulacak bişey yok hiç onda senin de gerilemiş zaten hayırlı doğumların olsun 😊
Semamtr EsoMom_ öncesi düşüğüm olduğu için bende 5 haftadan itibaren kullandım 16 haftaya kadar 12 haftamda kanama alanım olmuştu kese dışı. Şu an 28 haftalığım çok şükür her şey yolunda.
Tinkivinkidipsi EsoMom_ aynen üstüne de 3 günde 1 progestan iğne vuruluyorum rahim uzunluğum 33 mm doktorum bunu korumak istedi çünkü bebeğim aşağı inmiş erken doğum olmasın diye bir de istirahat verdi 15 dk ayaktaysam 45 dk dinlenme
Imasleeper hediyei yanlış hatırlamıyorsam 15 de kahverengi bi akıntı yaşamıştım karından baktılar kanama alanı yoktu alttan muanede çok küçük bi kanama alanı görmüştü önemsiz istersen kal hastanede dedi kalmadım şükür bi problem de olmadı
Mrvmrv78 EsoMom_ benim rahimde şekil bozukluğu var 35. Haftaya kadar kullan dedi. Ölü doğum için ne gibi bir faydası var acaba biliyorum ben düşüğü engelliyor diye biliyorum
EsoMom_ Mrvmrv78 bende öyle biliyorum ama hamileliği sağlamlaştırmak için kullanılıyormuş benim eşinden ayrıldığı için sağlam olsun diyedir herhalde