Elisan EsoMom_ Bende iki düşük yaptığımdan dolayı bu hamileliğimde ilk günden kullanıyorum Şuan 7inci ayındayım
Marsilyasabunu EsoMom_ yanlış anlama seni kendini kötü hissettirmekte istemem ama kaç haftalıktı sebebi neydi belki biz de bir şeylere daha çok dikkat ederiz başın sağolsun 🥲
EsoMom_ Marsilyasabunu yok kız alıştım üç sene oldu üzülmüyorum ilkti tecrübem hiç bişeyim yoktu hareketleri say diyende yoktu eşinden ayrılmış hareketleri azaldığını cumartesi doktoruma söyledim pazartesi gel bakalım dedi gittim geç kalmıştık o gün sezaryene alındım hemen son gittiğimde 40+1 di
EsoMom_ tkkece ya tabiki öyle ama sürekli WC’ye çıkan biriyim uykularım bile yarım nerdeyse yatağımı WC’ye kurucam fitil atıncada hemen geliyor kalkamıyorum edemiyorum o sıkıntı yoksa faydası zaten vardır zaten :))
Kkardelenn1 EsoMom_ bende 37 hafta ölü doğum yapmıştım ama bu sebepten değil kanamam olunca kullanmaya başladım bu hamilelikte 6-20. Haftalar arası kullandım bıraktım
evlat_nimeti EsoMom_ canim benim de 1 kalp durmasindan ölü dogumum 1 de kimyasal gebeligim var. Ben de basindan beri fitil progestan kullaniyorum gunde iki kere. Ve doktor 20.haftaya kadar devam edecegiz dedi. Sanki uyku yapiyor gibi geliyor bana
EsoMom_ evlat_nimeti bilmiyorum ki bana uyku kacırıyor gibi geliyor ve bende sorucam doktora ya benimde kimyasal ile ölü doğum var