Özel sektörde uzmanım 8 -17:30 çalışıyoruz,çoğul gebelik benimkisi de 30. Haftada 10 gün sonra işten ayrılıcam ama nerdeyse gitme diyecekler,iş aktarımı yapıyorum başka bir arkadaşa o da zorlanıyor, izindeyken beni arayacaklarını söylüyorlar sürekli açıkçası doğum iznimde