sparroww ynzl Ben ilk doz normal tetonoz oldum ikinci aşı için çağırmadılar daha detaylı ultrasona gittiğim doktora sorduğumda alerjim varsa boğmacalı aşıyı yaptırma demişti.
Denizj sparroww tdap aşısı. Kadın doğumcular genellikle öneriyor. Tr de bebeler boğmacaya sık yakalandıkları için faydalı bir uygulama önceden ücretliydi hatta bende ücretli yaptırmaya karar vermiştim. 30. Hafta son sınır sonrasına yapamıyosun. Doktoruna danış istersen
28kbr 20+2 haftalık hamileyim ve bugün tetanoz boğmaca difteri aşısı oldum daha önce olanlar yazabilir mi endişe ettim ama doktorum 2 doz aşı olmamı önerdi, sağlık ocağındaki hemşirede bebek için önemli olduğunu söyledi bilgisi olanlar yazabilir mi