Toticik onlara kalsa 2 doz tdap yapacaklar,
Dünya Sağlık Örgütü (WHO) ve CDC (ABD Hastalık Kontrol Merkezi) gibi uluslararası kılavuzlara göre:
• Gebelikte sadece 1 doz Tdap önerilir,
• Bu doz 27–36. haftalar arasında yapılmalıdır (en çok önerilen zaman 28. hafta).
Benim doktor da 2 doz tdap ol bir şey olmaz dedi, şimdi 24. Haftada gidip nasıl tdap olayım yani.