danla2711 Semiha_k mama gerekirse hastanenin oralardan alırız diye almadım 🥰 omuz şalı mantıklı🥰 kaşık biberon hiç almamıştım onuda gerek olursa eczaneden alırız diye düşünüyorum🥰 ama siz zaten almışsınız koymak mantıklı
keyfimin-kahyasi-misin danla2711 Almanı tavsiye ederim Bide kan uyuşmazlığı var mı acaba ? Varsa daha çok tavsiye ederim çünkü uyuşmazlık olunca illaki sarılık geçiriyor ben almadım mama biberon almıştım Mamayı sonradan aldık Beğenmedi kustu bı daha başka aldık şükür Emiyo Ama elonde olması lazım bence
keyfimin-kahyasi-misin danla2711 haha köy o zaman ya 🤣bende evim uzak ya çok kalırsam vs diye koydum aslında bebeminlileri Kullandım hemde bı gün bile yatmadım doğumdan sonra hepsi kirli oldu 🤣Onceis iki gün yattım Kendimede bişey kullanmadım dkdn
keyfimin-kahyasi-misin danla2711 ikinci olunca Cikaridlar hastaneden 😂evde yatostayiz ilkleri hep bir buçuk gün yatırdılar En az dün sariliga gittiğimde benimle aynı doğum yapanlar yeni cikiyodu
Kelebek27_ danla2711 alt açma bezi, ağız mendili, kağıt havlu, havlu diş fırçası, şampuan, deodorant, parfüm gibi bakım eşyalarıda eklenebilir belki
danla2711 Kelebek27_ ay evet alt açma bezi ağız mendili havlu onları ekledim ama kağıt havlu eklemedim özel hastanede doğum yapacağım vardır orda diye düşündüm parfüm tarzında kokulu olan şeyleride bebek rahatsız olabilir meme reddi yaşarım diye eklemedim hatta ben astım hastasıyım bebeğimde Allah korusun benim gibi alerjik astım çıkarsa diye kendi iç çamaşırlarıma kadar herşeyimi bebek deterjanı ile yıkadım
danla2711 Ebru_ebru kız yap yap neredeyse 36 haftalık oldun sen dimi artık geciktirme doğum çok yakın acil bir durum olsa çantasız kalmamış olursun