Kızlar 33.haftamdayım ve hastane çantama koyduklarımı burada sizinlede paylaşmak istedim
Hemşireye verilecekler;
1 tane ayaklı alt üst takım
1 tane iç zıbın
1 tane normal çıtçıtlı zıbın
1 tane pamuk battaniye
2 bez
şapka ve eldiven
Bebek yedek;
2 tane ayaklı alt üst takım
1 tane isimli hastane çıkışı tam set (odaya gelince ertesi gün fotoğraf çekinirken giydireceğim için hemşireye vermeyeceğim)
1 battaniye
2 şapka
2 eldiven
2 çorap
3 zıbın
15 bez
1 kutu pamuk
1 paket ıslak mendil
Pişik kremi
Tarak
1 biberon
2 farklı emzik
Anne için;
2 tane pijama
1 tane lohusa elbisesi
Taç ve terlik
2 emzirme südyeni
2 normal atlet
2 külot (aslında hasta bezi varken gerek olmayabilir ama ben giymezsem rahat edemem😂)
2 çorap
6 tane hasta bezi
4 tane uzun ped
Göğüs ucu kremi
Manuel göğüs pompası
Gümüş kapak
Saç şekillendirici,tarak ve makyaj malzemeleri
Ben bunları aldım eksiğim varsa yazın kızlar bende çantama ekleyeyim🥰