Ebr_3534 NimetDilmen yoo kısa süreli çok fazla rahatsız edici olmuyor benim ki yine gidince sor tabi doktoruna.
Freearc Ben 17+5 im bende de oluyor ara ara ben normal diye düşünüyorum. Şiddetli olmadığı sürece normal bence