NimetDilmen 17 Haftalık Hamileyim. Karın Ağrım Var Normal mi Bu Haftada Karın Agrısı? Karın Ağrısıyla Beraber Kasık Agrısıda Oluyo
-emel- NimetDilmen sürekli mi bir kaç saniyelik mi benim de arada oluyo ama anlık geçiyor önemsemiyorum o yüzden
Ebr_3534 NimetDilmen canım cuma günü doktora gitmiştim söyledim benimde arada bir karın ağrım oluyor kasıklar falan doktorum normal olduğunu söyledi sürekli olmadığı sürece. Ayrıca tuvaletini sakın tutma oda ağrı yapıyor artık rahim genişlediği için ağrı olması doğal çok ağrı kesici içmeni önermiyorum benim migrenim var mesela ilaç içmiyorum elimden geldiği kadar ne kadar en zararsız olanını tercih etsek bile ilaç sonuçta..
Vildanpasal61 NimetDilmen Canım bende senin gibi 17 haftalık hamileyim dediğin kasık ağrıları bendede oluyor o yüzden ağrı kesici mümkün mertebe içme 😉
NimetDilmen -emel- Bi sabah erken saatte oldu lavaboya cıkınca qecti. Bide smdi yine oldu bildiqin aqriyo. Agrı kesici ictim qeciyo qibi sanki. Gaz sancısı olabilir mi diye dsunuyorum
NimetDilmen Ebr_3534 Haklısın canm bende normalde pek icmiyorm ama smdi ictim 1 tane qecsin die. Senin nasl agrın kısa süreli mi peki yoksa normal aqrı mı? Daha 2 hafta var benim randevuma qidemiyorum şuan
Ebr_3534 NimetDilmen yoo kısa süreli çok fazla rahatsız edici olmuyor benim ki yine gidince sor tabi doktoruna.
Vildanpasal61 NimetDilmen Bende 17+0 haftalığım doktorum bir ay önce emin olmamakla birlikte erkek demişti yarın gideceğim bakalım sağlıkla gelsinler dünyaya yeter 😊🙏
Denizcan NimetDilmen bi de karın sertleşmem kasılmam oluyo ama o rahim yavaş yavaş büyüdüğü için sanırım canım
NimetDilmen Vildanpasal61 Bende 17+2 yim. Doktor 13 haftalıkken %60 demisti qecen hafta 16 haftalikta erkek olduqunu söyledi 😊 Bu sene erkek senesi sanırım coqu erkek hele bizimle aynı hafta olanlar. Saqlıkla qelsin paşalarımız 😍
Vildanpasal61 NimetDilmen Amin canım inşaallah benimde içime öyle doğuyor kısmet Rabbim herşeyin en hayırlısını en güzelini nasip etsin bizlere 😍🙏