Cicekbahcesi12 Kizlar 3 gun once kan vermistim negatif cikmisti adet belirtilerim vardi bugun hicbir belirtim kalmadi. Ve ben bugun dis rontgeni cektirdim dün de grip baslangicim var diye antibiyotik ictim sizce gebelik var mi ?
Rosse00 Cicekbahcesi12 Cicekbahcesi12 tebrik ederim canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😍🙏 herhangi bir şey yaptın mı kalmak için 🙃 tavsiye edebilecegin bir şey ☺️
ilaydagkk1 Cicekbahcesi12 yiyecek ekmeği alacak nefesi varsa Allahın izniyle bir şey olmaz canım en kısa sürede acilde test yaptır
ilaydagkk1 Cicekbahcesi12 çünkü canım bazen gerekli durumda hamişlerede a tibiyptik veriliyo sadece kan verip sonuç alana jadar elstra bir şry kullanma
Cicekbahcesi12 ilaydagkk1 cok tesekkur ederim bunlari duydukca icim biraz daha rahatliyor daha içmem zaten insallah icmemi gerektiren bisey de olmaz 🤲🥰
ilaydagkk1 Cicekbahcesi12 banada dua et yarın güzel haberkerle döneyim evime 1 sene sonra bulsun mucizem benide
Cicekbahcesi12 Sensedim awox canim yarin ilk idrarla tekrar yapicam elimde bir tane daha awox test kaldi ögleden sonra da kan vermeyi dusunuyorum 😍
Sensedim Cicekbahcesi12 inşaallah güzel sonuçlar alırsınız awox test daha önceki günlerde yaptınızmı ben Bat tan bir gün önce yapınca negatifdi şimdi iki gündür günüm geçiyor bidaha yapmadım
Cicekbahcesi12 ilaydagkk1 özelde vericem devlette beta baktiricam diyince bakmiyolarmis garantiye alip özelde vericem hemde sonuc 1 saate cikar 😍
Cicekbahcesi12 Sensedim evet canim 2 gun once yaptim negatifti ama gölge var gibi sanip kan vermeye gitmistim kanda da negatif cikmisti bugun testte pozitifi gordum kanı da yarın tekrar vericem. 2 gunde sonuc farketti bak seninki de farkedebilir yarin tekrar test yap insallah pozitifi gorursun sende 😍
Sensedim Cicekbahcesi12 ben bu sabah yaptım canım tertemiz negatif gölge bile yok senden güzel haber gelir inşaallah