PirayeAkca sakın sakın sakın kendine dert etme herkese söyle dua iste ve dua et başıma geldi daha yeni hemde herkezde geçerken bende geçmedi 14ttr öğrendim 6 7 doktora gittim hepsi var dedi ve dahada kötü şeyler söylediler araştırdım hastalandım başımı kaldıramadım ağlamaktan yani seni benim kadar anlayan olamaz biri amniyotik bant var bende diyodu hemen ona yazıyodum sonra diyoduki geçti bitti hep o umutla gittim doktora ama hala ordaydı gösteriyolardı da sadece bi hafta etkisinde kalıp sonrasında hiç biley olmamış gibi davrandım bişey olmicak beneğime dedim amniyotik bandı olup çocuğunu sağlıkla alan insanlarla konuştum kafamda bitirdim geçmicek ama bişeyde olmicak inşallah dedim gebeliğimi zehir etmicektim kendime 22.haftamda detaylıya girdim ve doktor amniyotik bant yok dedi büyüdükçe uzaklaşıyomuş bebekten ve yok oluyomuşki ilk gördüğümde direk bebişimin üstündeydi kocaman bi şekilde şimdide kafasının bi tarafı fazla büyüyo dediler onun için tahliller verip uğraşıyoruz nedir ne değildir diye ama bunuda kafama takmıyorum Allahım büyük herşey onun elinde duamız en güçlü silahımız bizim herşeyin üstesinden gelebiliriz Allahın izniyle seninkide geçicek çok inanıyorum nadir bebeklere zarar verenler verirsede başlarda oluyo zaten bebek büyüdükten sonra değil uzun oldu hakkını helal et ama kafana takar kendini bebeğini çevreni üzersen çok kızarım sana ben daha 18 yaşındayken bunları düşünebiliyosam seninde yapman lazım hamileliğini lütfen güzel geçir miniğine eşine sarıl ne gelirse Allahtan inşallah bişey olmicak