PirayeAkca, benim kesemin cok yukarısında olduğunu soyledi ve bebegımee de zararı olmayacagını soyledi ama ana yuregı işte evlat konu olunca akıl gidiyor..
19.haftamızdayız biz ve carsamba guunu 2.duzey ultrasona gırcem dua ediyorum sabah akşam umarım etkı etmemiştir diye..