Meridaily Kızlar daha devam etmeliyim teste değil mi? Daha yumurtlama olmamış değil mi? Yaklaşıyorum sanırım yumurtlamaya 🥹🤲🏻
Eco111 Meridaily . Sizce benim ne durumda bugün henüz yapamadım ama
Meridaily Cimcime30 korkuyorum ya hep silik gidiyor yumurtlama olmayacak diye 😔 ilk baş daha koyuydu sonra siliklesti daha vakti var sanırım
Meridaily Edasude ay anlayamadım ki ya çok acaip gidiyor bu ay kuzum🥺 yumurtam yine büyüsem mi küçülsem mi diye düşünüyor sanırım🤣 kararsız kaldım atayım dedim
Edasude Meridaily 1. ve 3. Biraz koyu 2. Ve diğerleri silik son günde biraz koyu anlayamadım valla herhalde değerler bi inip bi çıkıyo olabilir ondandır mutlaka devam et kuzum yine haber ver yarın ve diğer günleride 🌹
yesildeniz_ Meridaily her gün aynı saatte yapın bide yiyip içtikten sonra hemen yaparsanız silik çıkar. Kahvaltı yaptıktan iki saat sonra yapın mesela ya da akşam yemeğinden sonra çayınızı kahvenizi içtikten 2 saat sonra yapın
Meridaily Edasude hep de aynı saatte, sıvı alımını keserek yapıyorum ilk idrarla da yapmıyorum ama bir acaip🥴 bakalım yarın nasıl olacak kuzum
Ayseee34 Meridaily canım bugün ki sonucunu da yaptıktan sonra atar mısın ama çok zaman geçirme testi yaptıktan en geç 15-20 dk sonra fotosunu çek üstünden çok zaman geçince kuruyor ve renk silikleşiyor
Meridaily Ayseee34 kuzum yeni gördüm mesajını öğlen yaptım testi, kurumuştu 😔 sanırım yumurtlama oldu bugün