dilarakocc yanlış anlama canım ama bazı insanlar çok mız mız canı tatlı olduğu için abartıyor ben bir düşük yaptım 4.5 aylık bebegime evet zordu ama dayandım sonra 2 tane evladım oldu elhamdülillah normal doğum onlarda da ağrım sancım oldu ama dayaniyorsun rabbim veriyor kolaylığını zaten doğumdan sonra bitiyor ağrı sızı herşey o bebeği kucağına verdikleri ana kadar 😊 şuan 4.cu bebeğime hamileyim 19+5 inşallah buda normal doğum olcak Allah’ın izniyle 🤲 birde etrafı dinleme doktorun ne derse yap emin ol doğumun daha da kolay geçiyor