Yaseminkayaa yaa çok komik gelecek ama aklıma şu geldi basur olmuştum hamileyken wcde 1 saati geçti duruyorum yola da çıkıcaz yarım saat sonra, çok afedersiniz ama ben ıkınmaktan o kadar yorulmuşum ki artık bayılmak üzereyim gözüme yıldızlar çarpıyor böyle en son işim bitmeye yakın Allahım ölcem ben galiba diye yalvarmıştım resmen sanırım ondan daha kötü olamaz ya kaç gün oturamamıştım bide kanama falan çok olmuştu hiç unutamıyorum ama geçti çok şükür 😅🤦🏻♀️😑