Devamlı ağda yaptırıyodum bende temiz bi yerde ama hamileliğimde ağda yapınca vucudum inanılmaz derecede kabarıyo sanki pişmiş et gibi oluyo o sebepten başka yöntemlere geçtim. Ama söyle ağda da güzel iyi hoş ama kendini kasıyorsan eğer erken Doğuma sebep oluyomuş ne kadar doğru bilmiyorum ama önermediler
HseyinHilalAk