35 haftalık oldm ağda yaptryrm kendimi kasmadıgm sürece bi sıkıntı olmadı şimdiye kdr bndn snrada inş olmz jilet hem erken çıkarıyr hemde bi kökte 3 tüy çıkarıyr bide kalın çıkıyr 2 defa kullanmk zorunda kldm jilet ağda yptrmya gittm çok sıkıntı yaşadm