Hafizzeynep ben Ayşe ekin hanımı sevmiştim güler yüzlüydü ikinci üçüncü gitmemde daha da iyiydi tabi ama gitti evet yeni doktorlar var evet gülfem hanım gelmiş onun için de iyi diyorlar haftaya Salı yada Çarşamba ona randevu alıp gidicem isterseniz o muayeneden sonra doktor hakkında düşüncelerimi yazabilirim 😊