Zeynep9120 Nnb yok yeni cıkmadı 2021 de bende kzıımı dogum yaptm hastanede aldılar saglk ocagnda ıkncıyı almslar bende sonradan hatrladm bundada aynısıı oldu
Zeynep9120 mihraninannesi55 gecmiş olsun ne kadar sürede döndüler peki ? 3.topuk kanı sonucunuz guzel gelmiştir insallah 🤲🤲
Yldz2025 Mucizee80 2.topuk kanında tsh degerinız kaç çıkmıştı acaba Kızımında yüksek çıktığı için 3.topuk kanı aldılar bizde belliyoruz umarım düşük çıkar slzinde
Mucizee80 Yldz2025 5 küsur çıkmıştı bugün kontrolümz vardı gidince sordum 5 günde sonuç çıkıyor iki hafta oldu bugün normal çıkmıştır eğer yine yuksek çıksa bizi arayıp sizi aramamizi isterlerdi dedi zaten kan verirkende bnce bu sefer normal gelir normalde en yüksek 3 küsur olması gerekmiş
Happyka Zeynep9120 ben yurtdışında doğum yaptığımda 1 sefer aldılar, burdada bir seferine izin vereceğim doğumdan hemen sonrası , eğer bir sıkıntı varsa başka çocuklarımda da olurdu mesela