Zeynep9120 merhaba kızlar hastanede zaten topuk kanı alındı bebek dogar dogmaz tekrardan saglık ocağında aldırmaya gerek var mı ? sürekli delik deşik ediyolar topuklarını götürmekte istemiyorum açıkçası
yeni_anne2 Zeynep9120 tabiki de beni belki 10 defa aramıştır hemşire ne zaman geleceksiniz diye sızı aramadılar mı yaptırıyorsun mecbur bende çok üzülmüştüm
Su123 Zeynep9120 ya zaten ilki alıyorlar ikinci neden alınıyor aklım hep onda artık olaylardan sonra aşıya güvencim hiç kalmadı
mihraninannesi55 Zeynep9120 mutlaka goturmelisin . ben dogumu özelde yaptim topuk kani alindi ama onlar detayli bakmiyor. Saglik ocagi detayli bakiyor ve 2.topuk kanini verdik kızımda kistik fibrozis cikti dün 3.kez topuk kani verdik sonuc kötü cikarsa hastaneye yatış yapılacak ihmal etmeyin bebegimiz icin gerekli bunlar 🥺🙏
Zeynep9120 yeni_anne2 bayram girdi araya canm o yuzden goturemedm 27 snde dogdu arefe bayram derken bugun gorustuk hemsireyle yarın goturcem artk o aglar ben aglarm yapcak bsy yok snirlerm bozuluyo topugu delik deşik
EsK07 Su123 İkinci topuk kanı çok önemli. Bir hafta sonra bebekteki değerlere göre bakılıyor çünkü. Alınma aşaması biraz can sıkıcı evet 🤦🏻♀️
Zeynep9120 EsK07 bir hafta gecti işte araya bayram girdi cocugum 12 gunluk bugun umarmm can skıcı bsy demezler
Mucizee80 mihraninannesi55 3. Topuk kanı sonucunuz nasıl çıktı benim kızımında ikinci kanda TSH yüksek çıkms tekrar aldılar 2 hafta oldu aramadilar gerçi ebe bir problem olursa ararım demişti 5 günde çıkar demişti ama acaba çıkmadı mı falan diye strese grmeye başladım
Zeynep9120 mihraninannesi55 gecmiş olsun ne kadar sürede döndüler peki ? 3.topuk kanı sonucunuz guzel gelmiştir insallah 🤲🤲
EsK07 Zeynep9120 Genelde 7-14 gün arasında alınabiliyormuş sıkıntı olacağını sanmıyorum. Güzel sonuçlar alırsınız inşallah 🙏🏻
Nilay01- Zeynep9120 zorunda değilsiniz hiçbirine ilki detaylı bakılmıyorsa neden alınıyor ? Detaylı bakılıyorsa ikinciye ne gerek var ?
Visenya Zeynep9120 Benim hastanede alındığı için sağlık ocağında tekrardan alınmamıştı. Bir sorun çıkmadı o yüzden problem olmadı. Neden tekrardan alıyorlar. Ya da o zaman hastanede almasınlar madem detaylı bakılmıyor.
Nnb kez topuk kanı yeni çıkan bir olay mı acaba ? 2021 yılında doğum yaptım sadece 1 kez hastahanede almışlardı
Zeynep9120 Nnb yok yeni cıkmadı 2021 de bende kzıımı dogum yaptm hastanede aldılar saglk ocagnda ıkncıyı almslar bende sonradan hatrladm bundada aynısıı oldu
Nilay01- Mervezzz aslında çoğu şeyi mantıklı değil araştırıp bi baktığımız zaman bu zamana kadar bize ne dayatıldıysa sorgusuz sualsiz yapmışız ama şuan öyle değil çok şükür 🙏
Melikeakkc Zeynep9120 ya tabiki gitmesi lazım bunlar ciddi işler bu topuk kanını da mesele yapmayın lütfen. Çocuğun sağlığı için yapıyorlar ya
3_bebelianne Zeynep9120 Topuk kanı maalesef can yakıcı bizimde hem doğum yaptığım özel hastanede hemde sağlık ocağında oldu onun sonucu doğru çıkıyor aramamaları lazım benim bir tanıdığımda aradılar rahasızlığı var maalesef
Yldz2025 Mucizee80 2.topuk kanında tsh degerinız kaç çıkmıştı acaba Kızımında yüksek çıktığı için 3.topuk kanı aldılar bizde belliyoruz umarım düşük çıkar slzinde