Tecrübeli anneler esimin pek değerli ailesini bayramda ziyaret ettik,yengesinin çocukları zatureymis döneceğimiz gün söylediler ve ful bebegimin dibindeydiler çocuğum o gün bugündür koca adam gibi öksürüp burun akıyor ciğerleri hiril hiril 2.gunu yalnız ciğerinde hırıltı varken kendi doktoru antibiyotik verdi 7 gündür kullanıyoruz(5.gun bırakalım demişti dr) asla iyileşmedi bugün devlet hastanesine gittik bronşit olmuş 10.gun dolsun sonra bakalım dedi şuan ateşi de yükseldi iyileşmek yerine daha kötü oluyor endişeliyim öfkeliyim üzgünüm hastaneye yatirmalarini istesem mi?önce yalnız hiriltiydi sonra şiddetli öksürük oldu sonra ateş