Annelikyolundabiri bende hep bunu düşünüyorum. Bulantısız sıkıntısız hamilelik geçirenlere imreniyorum. Maşallah herkes öyle geçirsin inşallah. 7 aylık olduk hala ilaçsız kusuyorum. Üstüne ek mide yanmam başladı. İnsülin kullanıyorum iğne yerlerim üst üste gelince çok acıyor. Bel ağrılarım, kramplarım, kalçamın üstündeki o damarın sebepsiz ağrımasıda yanında ek malasef. Sonu güzel olsun ve güzel,sağlıklı şekilde bebeklerimizi kucağımıza alalım 🙏🏻 Allah isteyeninde kucağını boş bırakmasın. Bu halime çok şükür Allah kimseye aratmasın