Her gün göbekten kalçadan iğne vurulup iğne yerleri beze toplayıp şişmiş ağrı içinde yatarken düşündüm de anne olmak bazıları için ne kadar zor… Kimisi hamile kalacak diye aklı çıkıp korkuyor, testini endişeyle burada paylaşıyor. Kimisi de bir bebek için canını dişine takıyor maddi manevi yıpranıyor… Tüp bebek merkezine o kadar çok kişi geliyor ki. Yaşı ileri olanlar, genç kadınlar, zayıfı kilolusu… Hepsinin gayesi bir. Canından bir can getirmek dünyaya… Acaba diyorum iğnesiz ağrısız ilaçsız hamilelik nasıl bir şeydir, nasıl bir nimet… Eşinim haberi yokken bebek haberi ile sürpriz yapmak falan :] Her neyse yeter ki olsun da varsın dikenli yollardan geçelim 🌹