Merveege2011 Gulcag sağlıkla mutlulukla kucağına alırsın bebeğini inşallah canım Allah yar ve yardımcın olsun
Iyikilerim Gulcag daha geç değil canım yarina kadar neler değişir sancı bir anlık gelen bişey saniyelik bişey ben sezeryan diye yattım normal yaptım o gece hastahanede yattım sabahmuayene ettiklerinde 5 cm acilmam varmış suni sancı verdiler 9 saat sonra normal doğum yaptım hersey kısmet ☺ hayırlısı neyse o olsun
Gulcag Iyikilerim kısmet tabi ki şu an evdeyim hazırlıkları yapıyorum ama rahim de yumuşama bile yok çok kasılıyormuş normal doğum yapamazsın dediler o yüzden 🤷🏼♀️ Herkesin hakkımda hayırlısı olsun 😇
baharayazz Gulcag bende devlette hatta şehir hastanesinde düşünüyorum hayırlısı olsun ikimiz içinde 😊
Merveege2011 Gulcag canım hayırlı uğurlu olsun rabbim analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah sezeryanda hemen gelmeyebiliyor süt benimde doğumdan iki gün sonra gelmeye başladı bol bol emzir o emdikçe süt kanalları açılacak canım tekrardan hayırlı uğurlu olsun prensesini sağlıkla büyüt inşallah
Zeynep_baby Gulcag hayırlı olsun gözünaydın kuzummm Allah analı babalı büyütsün güzel bir ömrü olsun inşallah prensesin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💋 Sen nasılsın peki sezeryen sonrası ?ağrın fln var mı canım
sonsuzmasalim Gulcag Allah anali babali büyütmeyi nasip etsin insallah 💕benimde sütüm sezeryandan 4 gün sonra geldi mama falanda vermedim bol bol emzirdim gögsünden cikan sivi doyuruyormus zaten
Gulcag Merveege2011 canım çok tşkr ederim inşallah emer şu an çenesi çok güçsüz kabul etmiyor gögüsümü şekeri düşünce mama vermek zorunda kaldım 😔 bende biraz toplayıp sağmaya başlayacağım 😔
Gulcag Zeynep_baby kuzum çok sağol 🙏🏻 vallahi kalkmak sorun olmadı herşeyi kendim yaptım ağrım da çok olmadı ama öksürük başıma bela oldu 😔 canımdan can gidiyor şu an bir de kızım emmedi bakalım ne olacak 😔
Zeynep_baby Gulcag emme için 1-2 gün içinde oluyor diyorlar kuzum stres yapma ki olumsuz etkilemesin seni. Arkadaşlarımın hep 1-2 gün içinde geldi. Öksürük maalesef o yorar seni biraz ameliyattan sonra rahat öksüremezsin acıtır inş kısa zamanda geçer kuzum o da 🙏🏻🙏🏻🙏🏻