Gulcag Evet 41 haftadan herkese slm bilenler biliyor doğuramıyorum dedim ve evet doğuramadım 😂😂😂 dert ortaklarım birer birer doğururken ben öyle bakmıştım 😂ama doktor amcası kızıma ve bana artık kıyamadı ve riskli gebelik olarak yatış yapıyor yarın sezaryen ile doğumumuz olacak. O kadar zaman bekledim normal diye ama maalesef ki kısmetten öte yol yokmuş🤷🏼♀️ Hayırlısı olsun diye çok dua ettim ve son zamanlar öyle zorlandım ki yalan yok bir kaç gün daha bekleyemezdim çünkü çok ama çok ağırlaştım Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin lütfen duanızı eksik etmeyin 😍 umarım güzel geçer doğumumuz da hikayemizi hemen paylaşırız 😍😘
Zuzu97 Gulcag inşAllah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini canım🙏Allah analı babalı büyütsün bahtı güzel olsun inşAllah🥰🥰
Denisss Gulcag aahh sonunda denk geldim sana gulcag napti acaba diyodumki degisiklik yokmus minnak hala gelmemis 😊 saglicakla kucagina al insallah kuzum 🙏
worin Gulcag Oyyyy kuzummmm hayirlisi neyse o olsun insallah😬🙏🏻🙏🏻🙏🏻 hayirli haberlerini bekliyoruzz😘😘
Gulcag Denisss çok sağol kuzum 😘 aşkım şimdi hastanedeyim o kadar bekledim sezaryena kaldık yine 😂 hayırlısı olsun ne diyelim 🤷🏼♀️ Gelemedi nazlı kızım 😂
baharayazz Gulcag bende devlette hatta şehir hastanesinde düşünüyorum hayırlısı olsun ikimiz içinde 😊