Alismomss merhaba bende o haftalardayken aynı sizin gibiydim prilam dr yazdı doktorum öyle azda olsa geçmişti bulantılarım 3.5 aylık olana kdr yemek yiyemedim doğru düzgn ama dedigim gibi o ilaç yinede mide bulantısını geciriyor bende suan 31+3 haftalıgım ve iştahım baya açıldı dakika basi acikiyorum