Selam, ben de şuan 11 haftadayım, bulantılarım devam ediyor. Doktorun tavsiyesiyle bulantım artınca 1 bardak zencefil çayı, beyaz leblebi ya da çubuk kraker yiyorum onlar rahatlatıyor. Özellikle yağlı yemekler ve domates kabuğu bulantıyı arttırır dedi, onları yemiyorum. Benim de senin gibi endişem vardı canım bebeğe yeterince besin gitmiyor diye, ancak doktorum bebeğin daha çok küçük olduğunu, zaten benim depodan beslendiğini, endişelenmemem gerektiğini söyledi. Umarım en kısa sürede bulantılarımız geçer de rahatlarız 🙏🏻 Şunu da belirtiyim, benim bulantım var ama kusma yok