Eylul1999 benimde kızım 2,5 yaşındayken hamile kaldım 2 3 ayda bir adet gören biriyim kornundugum halde kaldım kızım çok hareketli ona yestismek çok zor oluyor çok kisknac ne yapacam bilmiyorum. Doğuma az kaldı 37 haftalık oldu buda kız umaeim ikisine bakacak gücü kendinde buluruum herkes çok zor diyor bilmiyorum.