yesildeniz_ onu bilmiyordum korunmayı bırakmadan önce hiç böyle bişey yaşamadım bel ağrısı felan korunmayı bıraktık geçen ay 1 hafta bel ağrısı yaşadım kan verdım 123 çıktı 2 gün sonra yine verdim 116 çıktı kimyasal dedi doktorum bat dan 9 gün sonra kanama oldu bu ayda yine aynı ağrılar yine kimyasalsa diye korkuyorum