Sunsun9 31 martta çatlama gördüm ve o günü değerlendirdim. Bugün kan verdim yani 7 nisanda negatif sonuç verdi. İlişki ve çatlamadan sonra 7 gün geçtl ve regle 7 gün kaldı yani. Burdan dönme ihtimali var mı ? Yoksa bu ay da olmadı mı diyeyim
Dry07_ Sunsun9 şuan benim de aynı 31 mart yumurtlama 1 nisan çatlama 2 gündür çok fazla bel ağrısı var ben test yapmadım ama gecikmesini beklicem. İnşallah vardır rabbim gönlüne göre versin ❤️🤲🏻
Egemom07 Sunsun9 çok erken reglden 2 gün önce test yaptım negatifti. 2 gün gecikince yaptım pozitif ti. Beta hcg yi testten 10 gün sonra verdim düşüktü. Regl zamanınız beklemelisiniz
yesildeniz_ Sunsun9 Dry07_ aynı günlrde yumurtlama olmuş aynı tarihte regl olacağız. Bugün kaset test yaptım bir şey çıkmadı ama öylesine yapmıştım varsa da çıkmaz zaten çok erken daha
Sunsun9 Dry07_ ben de vermeyecektim aslında doktorda rutin kontrolüm vardı gitmişken merak ettim . İnşallah hamileyizdir 🫶🏻
Nasia Çok erken vermişsin canım negatif öıkması çok normal 12. Günden önce kan verilmemeli normalde hatta en garantisi 14
Sunsun9 Nasia çatlamadan sonra 10 gün geçmesi gerekiyor o zaman ama erken gebelik testleriyle bile 6 gün önceden öğrenen var onlar nasıl oluyor acaba
Dry07_ yesildeniz_ inşallah regl felan olmayız hayırlısı ile düğün vardı abimin yumurtlama çatlama o zaman a denk gel her ne değerlendirmeye çalışsam da pek umutlu değilim ama inş 2 gün önce belim çok ağrıyordu şimdi de kasıklarım da dolgunluk var ara ara ağrıyo üstüne bide yorgunluktan grip oldum ilaç da alamıyorum mecbur bu 7 günü ayakta ilaçsız bi şekilde atlatcam😞
yesildeniz_ Dry07_ bu ağrılar bu hastalık geçer elbet yeter ki adet olmayalım ve pozitif sonuç alalım 😊
Dry07_ yesildeniz_ inşallah canım ya şuan tek gebelik belirtim bel ağrısı var umutlanmakta istemiyorum ama inş vardır geçen ay kimyasal gebelik yaşadım korkuyorum yine aynısı olacak diye 😞
Sunsun9 Dry07_ inşallah olmaz canım en azındna hamile kalabiliyorsun öyle düşün. Benim bugün ağzımda metalik bi tat var belirti olarak
yesildeniz_ Dry07_ bende de bel ağrısı oluyor yumurtlamadan sonra ama progesteron yükseldiği için oluyormuş. Adete yakın geçiyor bel ağrım
Dry07_ yesildeniz_ onu bilmiyordum korunmayı bırakmadan önce hiç böyle bişey yaşamadım bel ağrısı felan korunmayı bıraktık geçen ay 1 hafta bel ağrısı yaşadım kan verdım 123 çıktı 2 gün sonra yine verdim 116 çıktı kimyasal dedi doktorum bat dan 9 gün sonra kanama oldu bu ayda yine aynı ağrılar yine kimyasalsa diye korkuyorum