Girlmama kesinlikle her kadın bir değil. ben spinal sezaryen oldum. Burada iğneyi asla hissetmedikleri söyleniyordu ben baya baya hissettim canımda yandı açıkçası. Anında uyuşuyorsunuz baskıları çekiştirmeleri hissediyorsunuz ama asla acı yok. Doğumdan sonra baş dönmem çok oldu sade filtre kahve içtim hep o iyi gelmişti. Nescafede olur ben onu sevmediğim için filtre kahve tercih ettim. İlk gün hasta bezi taktım sadece doktorum dikiş yerim için sakıncalı olabileceğini söyledi pede geçtim bende. Bi ara çok kanamam vardı o süre zarfında da depend kullandım sonra normal ped kullanmaya devam ettim