Diamondstallion O karna bastırmanın amacı bir yandan rahimin toparlandığının anlaşılması için, işte rahim büyüklüğüne bakmak, öte yandan da içindeki kan birikimini boşaltmak, çünkü eğer kan birikirse rahim içinde, rahim kasılması engellenebilir, ağrı yapabilir. Normal doğum da da yapıyorlar onu sezaryen de de hatta bazı sezaryen doğumlar da kum torbası koyuyorlar