Minik53 göğüslerim adetime yakın zamanda çok şişti ama bir hafta kala falan ve çok göğsüm ağrıyordu başım çok ağrıyordu ve kasıklarım ağrıyordu adet olucam dedim meğer hamileymişim o zaman enfeksiyon içim doktora gidiyordum doktora dedim dedi ki psikolojiktir o zaman hepimiz hep hamileyiz halbuki her insanın gebeliği farklı sonra diğer hafta o doktora gittim kan testi yaptım doktor hiç birşey demedi